21 Aralık 2006

Borç Stoku Rakamları

KAYNAK: Maliye Bakanlığı SGB

Merkezi Yönetim toplam borç stoku 30 Kasım 2006 tarihi itibariyle 348,5 milyar YTL olarak gerçekleşti.

Hazine'den yapılan açıklamaya göre, toplam borç stokunun 216,9 milyar YTL tutarındaki kısmı Türk Lirası cinsinden, 129,8 milyar YTL tutarındaki kısmı döviz cinsinden ve geriye kalan 1,8 milyar YTL tutarındaki kısmı ise dövize endeksli borçlardan oluştu.

2006 Kasım sonu itibariyle toplam borç stokunun yüzde 52'si iç piyasaya, yüzde 20,6'sı ise kamu kesimine olan iç borçlardan oluşurken, dış borçların ağırlığı yüzde 27,4 olarak gerçekleşti.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Santa, verdiğin emeğe büyük bir hayranlık duyuyorum. Ben iktisat son sınıf öğrencisiyim, yazdıklarından çokça faydalanıyorum. Ellerine sağlık.

santa maria dedi ki...

çok teşekkürler, faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana...